لگو شرکت جهان فناور پیشرو ایلیا

شرکت دانش بنیان

جهان فناور پیشرو ایلیا

روش های جوشکاری سرد و کم حرارت

روش های جوشکاری مرسوم مانندSMAW،GTAW، GMAWوSAW

روشهای پاشش حرارتی مانند متال اسپری و HVOF

روش های آبکاری مانند کروم سخت

روش های تعمیر و بازسازی قطعات شامل طیف وسیعی از روش های مرسوم و نوین مانند؛ جوشکاری های قوسی، جوشکاری سرد و کم حرارت، روش های ٱبکاری و پاششی حرارتی است.

 هدف از بازسازی و تعمیر قطعات چیست؛

بازگرداندن قطعه کارکرده و ٱسیب دیده به شرایط کاری و صرفه جویی در هزینه و وقت و جلوگیری از توقف در عملکرد مجموعه های صنعتی است. به طور متداول در صورتی که هزینه بازسازی تا شصت درصد از کل ارزش قطعه باشد، اقدام به بازسازی به صرفه است. با اینحال در بعضی موارد به دلیل زمانبر بودن ساخت قطعه جدید و هزینه های مربوط به عدم کارکرد تجهیز به علت تامین قطعه، حتی با هزینه های بالاتر نیز بازسازی به صرفه خواهد بود.

انواع روش های تعمیر و بازسازی قطعات حساس صنعتی عبارتند از:

1.روش های جوشکاری مرسوم مانند SMAW، GTAW، GMAW و SAW،

2.روش های جوشکاری سرد و کم حرارت،

3.روش های پاشش حرارتی مانند متال اسپری HVOF 

4.روش های آبکاری مانند کروم سخت. شرکت دانش بنیان جهان فناور پیشرو ایلیا خدماتی مانند؛ تدوین دانش فنی، اجرا و مشاور فنی در زمینه جوشکاری تعمیری و پوشش دهی قطعات صنعتی را با استفاده از روش های نوین جوشکاری ( سرد، جرقه زنی ظریف، قوسی کم حرارت، لیزر ) و سایر روش ها در جهت رفع نیاز صنایع محتلف ارایه می نماید.

تعمیرات و نگه داری

نگهداری(به انگلیسی: Maintenance ) یا  تعمیر و نگهداری، در مباحث فنی، به بررسی‌های عملکردی، سرویس‌کاری،یا تعویض وسایل، تجهیزات، ماشین‌آلات، زیرساخت‌ها و پشتیبانی از خدمات در تأسیسات صنعتی، تجاری، دولتی گفته می‌شود.
دستیابی به دانش فنی و تخصصی در یک پالایشگاه یا یک واحد پتروشیمی، طیف متنوعی از تجهیزات و دارایی‌های فیزیکی به کار گرفته می‌شوند. حرکت مواد در فرآیند تولید از دل این تجهیزات رقم می‌خورد؛یک پالایشگاه نفتی ترکیبی پیچیده از تجهیزات پیشرفته، ماشین آلات و شریان‌هاست. انواع شیرها، مبدل‌های حرارتی، دیگ‌های بخار، برج‌های تقطیر، توربین‌های هیدرولیک و گازی، جداکننده‌ها، پمپ‌ها و کمپرسورها، ولوهای صنعتی، ابزاردقیق، خشک‌کن‌ها و دمنده‌ها در یک مجتمع نفتی یا پتروشیمی به چشم می‌خورد

اورهال یا همان Turnaround نیز فرآیندی است که در آن چند بخش اصلی و یا کل پالایشگاه از رده خارج شده و مورد بازنگری اساسی قرار می‌گیرد. این فرآیند بطور معمول هر 3 الی 5 سال با برنامه‌ریزی صحیح اجرا می‌شود و ممکن است بین چند هفته تا چند ماه طول بکشد. برنامه‌ریزی چنین عملیاتی سنگینی ممکن است یک یا دو سال به طول بیانجامد، خصوصاً در مواقعی که نیاز به جایگزینی بخش‌های اصلی فرآیند تولید باشد. به همین دلیل است که دسترسی به شرکت‌های ارائه کننده خدمات مجتمع و راهکاری جامع یکی فرصت طلایی برای مدیریت ریسک و هزینه ان محسوب می‌گردد. در این فرآیند شرکت جهان فناور پیشرو ایلیا به صورت علمی و تخصصی می تواند به این امور ریدگی کند.

تلفن ثابت: 021443492831

همراه: 09102341017 همراه: 0912959458

آدرس دفتر مرکزی؛
تهران (منطقه 5)- خیابان جنت آباد جنوبی –نبش خیابان نیرو – مجتمع آتام – طبقه3– واحد 38

آدرس کارگاه؛
تهران – شهر قدس – خیابان کیمیا پژوهان- کوچه میثاق – مجتمع صنعتی البرز – پلاک 4

پیمایش به بالا